Sexy holky z Las Vegas a dvouměsíční erotika v karavanu.

Jak jsme si splnili klukovský sex, teda sen.

Tenhle erotický příběh jsme s kamarádem vůbec neplánovali. My vlastně vymysleli, že si uděláme dovolenou na dva měsíce v USA. Pronajali by jsme si velký karavan a s ním projeli jižní část USA, od Kalifornie po Floridu, kde by jsme zakončili náš výlet a tam by jsme nechali zapůjčený karavan v půjčovně a odletěli zpět do Čech. Vůbec nás ani ve snu nenapadlo, že potkáme hned třetí den v Las Vegas dvě Holanďanky, které s námi stráví dalších 56 dnů v našem karavanu. Tak se krásně začtěte do mého erotického story.

Jmenuji se Láďa, táhne mi na 55 let, mírně šedivé vlasy, asi to mám z těch nervů ve firmě. Stále řeším nějaké cizí maléry. Jsem docela v pohodě, rád sportuji a starám se o své tělo. Jsem pět let rozvedený, moje bývalá manželka si našla mladšího chlapa a mé dvě krásné dcery jsou již dospělé a žijí si každá svůj život. Oběma jsme s manželkou koupili byt, takže jsme se o ně postarali královsky. Mě zůstal byt 4+1 a manželka má 3+1. No a protože jsem byl pár let bez ženský, hodně často jsem chodil na EROTIC WEBCAMS CHAT trochu si zašpásovat s holkami, člověk přišel na jiné myšlenky a hned se cítil lépe. Ono chodit jen do práce a z práce, občas do bazénu, do kina, s kamarády na pivko nenahradí popovídat si se sympatickou ženskou na live erotických chatech.

Můj kamarád Tomáš mi jednou u pivka povídal, zda si neuděláme nějakou pořádnou dovolenou. Když už jsme na tom světě, tak je potřeba si splnit klukovské sny. Projet Severní Ameriku od západního pobřeží k východnímu pobřeží a zapomenout na pracovní starosti. A určitě zažijeme po dvou měsíčním putování Amerikou nějaké vzrušení, ale to jsme ještě nevěděli, co se nám krásného přihodí. Domluvili jsme se, že další rok si uděláme o velkých prázdninách volno. Oba jsme majitelé menších firem, pár týdnů před odletem jsme rozdali úkoly, aby vše probíhalo hladce po dobu naší nepřítomnosti.

30tého června jsme odlétali směr Los Angeles, s jedním přestupem v Londýně. V Los Angeles nás čekal Tomášův kamarád, který měl dalšího kamaráda a ten znal majitele půjčovny karavanů, který nám domluvil velkou slevu za půjčení velkého auta, a hlavně nám to půjčil na 2 měsíce. Ten den jsme přespali v karavanu na parkovišti u půjčovny. Hned druhý den jsme pořádně nakoupili jídlo a hurá směr Los Angeles. Pořád jsme někde zastavovali, takže jsme dojeli do cíle, až za 24 hodin. V Las Vegas jsme byli jako v sedmém nebi, hlavně večer, když se vše rozsvítilo a rozblikalo. Zašli jsme do velkého casina, že by jsme si trochu zahráli na výherních automatech. Každý tam hodili asi 100 dolarů do těch blikajících automatů a nic. Když už jsme chtěli zklamaní odcházet od automatů, přistoupily k nám dvě asi pětatřicetileté blondýnky a z ničeho nic řekly, ať zkusíme každý hodit ještě jeden poslední dolar do automatu. A s radostí nám na ten dolar daly pusu a začaly se tomu smát a držet pěsti. A co se krásného nestalo? Tomášovi tam padly čtyři sedmičky a vyhrál Jackpot neskutečných 30 000 dolarů. Začali jsme tam všichni skákat jak blázni. Pak jsme se s holkami bavili co tu v USA dělají, a že jsou tu na velké prázdniny a nemají ještě žádný plán. Tomáš jim řekl, že jsme zrovna přijeli a budeme karavanovat, korzovat napříč USA směr Florida a jestli chtějí, můžou jet s námi a spát v karavanu. Normálně se v sekundě rozhodly, že jo. Skočily si pro kufry na hotel, zrušily rezervaci a my si je odvedli do karavanu.

Julie měla třicet šest let, měla blonďaté vlasy, modré oči, asi metr sedmdesát tři, tak šedesát pět kilo a pořád se smála. No a Sara jakoby jí z oka vypadla, akorát o rok mladší a o 5 cm menší. Takové skoro dvojčata. V našem karavanu byly dvě samostatné postele a jedna manželská. Takže na spaní bylo místa dost. Jedna lednička, propanbutanová láhev na vaření, chemické WC a sprcha. Prostě parádní karavan na nekonečné výlety. První den jsme holkám ustlali manželskou postel, aby si nemyslely, že je hned první den osexujeme. Další den ráno nám začalo neskutečné dobrodružství.

Od prvního dne jsme se začali seznamovat, Sara ráda připravovala snídaně a Julie zase večeře, někdy jsme se ve vaření střídali. Náš plán byl jet někam, a kde se nám bude líbit, tak zastavíme a třeba tam pobudeme jeden dva dny, prostě klídek a relax, žádný stres. Z Los Angeles sme jeli do Cedar City a tam se to ten večer v kempu stalo. Já si zašel konečně v kempu do pořádné sprchy, Tomáš také, pak i holky. Sara i Julie si na sebe poprvé vzaly obě dvě erotické košilky. Sara měla pětky prsa, Julie čtyřky a já s Tomášem jsme na ně koukali jak na zjevení. Obě dvě si lehly na tu zadní manželskou postel, rozevřely stehna od sebe a obě dvě nám řekly „pojďte si s námi zaprcat“. Jakmile to dořekly, já si vzal tu prsatější mladší Saru a Tomáš začal prcat starší Julii. Normálně jsme na ně skočili, bez nějaké dlouhé předehry. Asi to bylo tím, že jsme dlouho neměli ženskou a naše semenné váčky byly přeplněné a asi za 10 minut jsme holkám kropili kozičky našim horkým semenem. Od toho večera z nás spadla taková ta poznávací tréma a pak už to jelo všechno perfektně, jak se říká „jako po másle“.

Další dny jsme dorazili k Salt Lake City v Utahu, za sebou jsme měly už státy California a Nevadu. Skoro každý večer jsme usínali v jiném kempu, někdy zaparkovali jen tak u lesa, co se tedy nemá a je to pod pokutou, kvůli bezpečnosti. S Tomášem a holkami jsme se po týdnu střídali na manželské posteli, ta byla samozřejmě větší a pohodlnější. Nejlepší na tom našem cestování bylo, že jsme měli sex každý den. Několikrát jsme si holky mezi sebou vyměnili, ale pak zjistili, že to bude lepší, mít na ty dva měsíce stejnou ženskou, než si je střídat. Já jsem miloval, když mi moje Sara žužlala péro, držela mi u toho koule a pak na mě naskočila a začala se projíždět jako na býčím rodeu. A Tomáš měl rád, když chytne Julii za zadek a zezadu jí udělá pomyšlení. Holky to s námi prostě uměli. Julie u toho řvala jak smyslů zbavená a moje Sara uměla ty nejlepší mokrý orgasmy. Ne jednou jsme museli pod sebe dát dvě osušky, jinak by byla postel mokrá na několik dní.

Další den jsme přejeli do města Colorado Spring. Musím říct, že ty scenerie, hory, lesy, řeky a panorama, to bylo něco úžasného. Někdy jsme jen tak zastavily a hodinu koukaly na tu neskutečnou krásu. Našim holkám vznikaly v hlavách takové erotické fantazie, že třeba, když jsme přejeli do státu New Mexico u Santa Fe, se holky najednou začaly spolu v karavanu mazlit a lesbit a my museli zastavit a přidat se k nim, protože jsme je nechtěli nechat se masturbovat a ukájet samotné. Taková šoustací zastávka v parném létě není na škodu. Holky lítaly pak nahaté kolem karavanu jak bláznivé. My tomu s Tomem začali říkat DUTCH SEX. Stejně bylo zajímavé, že za tu celou dobu holky nikomu nepsaly na Whatsapp nebo nevolali do Nizozemí. Třeba rodičům, přátelům. My jsme se na to nikdy ani nezeptali, ale asi měly své tajné důvody. Já s Tomášem jsme byli spokojeni, tak co by jsme na tom měnili.

Další zastávka byla v druhém největším státě USA hned za Aljaškou stát Texas. Město Lubbock jsme rychle projeli a směr Dallas. A od té doby už byla cesta taková plochá. Žádné hory. Neříkám že to byla nuda, to ne. Ale ta nejlepší panorama byly prvních 30 dní. Měli jsme za sebou už jeden měsíc cestování. S holkami jsme to oslavili ve vířivce v motelu. Na jeden den jsme si zaplatili motelový pokoj, mysleli jsme si, že to bude nějaká výhra, ale ráno jsme se všichni shodli, že šukání je nejlepší v našem karavanu, kde to voní a máme tam všechno. Musím zaťukat na dveře, že se nám za celý měsíc nestalo nic vážného. Jen jsme brali naftu a nakupovali potraviny.

Zastavili jsme se na den ve městě Houston a pak Galveston beach. Zaparkovali jsme vedle dalšího karavanu a v něm, světě div se, český pár. To bylo radosti. Večer jsme trochu popili a nic jiného nás nenapadlo, než to, že si uděláme sex v šesti lidech. On byl vysoký metr devadesát cirka 45 let, ona brunetka metr sedmdesát pět a věk jsme typovali na 40. A že by jsme si mohli společně zašukat. Našim holandským holkám se to líbilo, chtěli vidět po měsíci i jiné péro. Ta Češka se jmenovala Magda a měla neskutečně velká prsa. Takové sedmičky, ale pevné. Opřela se o náš karavan, vykasala si sukni nahoru, stáhla si bílé tanga a jen řekla „tak pánové, pěkně mě oprcejte, ať Vaše kundičky z Holandska vidí, co umí české holky. Její přítel Martin se začal zajímat o Julii, na nic se neptal a rovnou jí stáhl šortky, vyhrnul tričko a přisál se jí na kozy. Já si vytáhl péro, docela slušně mně už stálo, a jedním tahem jsem zaplul do Magdiny zarostlé nevyholené kundy. Pomalu jsem se v ní klouzal, rajcovaly mě ty její chlupy. Tomáše zatím kouřila Sara a pak jsem si lehl na karimatku, Magda na mě a Tomáš se k nám ve trojce připojil a strčil jí své elegantní mužství do zadku. Magdička začala hekat jak smyslů zbavená, Sára jí hnětla kozy a cucala jí bradavky.

Martin se pak vyměnil a začal šoustat Sářinu prdelku. Ta u toho neskutečně kňučela, aby ne, když Martinovo péro bylo o 5 cm delší než moje a o 2 cm širší. Naše Holanďanky se na Martinovi střídaly asi hodinu a pak napustil mrdku do kundičky Julie. Sara, to co z ní vytékalo, pěkně slízala a spokojeně jsme se všichni navzájem udělali. Magdička nám všem udělala pořádnou kávu, měli sebou v obytňáku kávovar „presovač“. To nám za tu celou dobu v karavanu chybělo. Další den jsme se všichni rozloučili a my odcestovali do New Orleans stát Louisiana a oni jeli po pobřeží neznámo kam.

V New Orleans jsme se museli zdržet na 3 dny, protože tam byla nějaká velká erotická pouliční slavnost. Po ulicích už chodili převážně udělaní černoši a kozaté černošky, bělochů tam byla menšina. A Julie a Sara dostaly chuť na pořádná černá péra a já s Tomášem měli chuť na prsaté černošky s velkou prdelí. Domluvili jsme se, že si každý na ulici najdeme někoho na sex. A za tři hodiny po akci bude sraz u karavanu. Já nebudu mluvit za ostatní, ani nevím kdo jebal Julii a kdo prcal Saru a koho prznil Tomáš. Ale já si to neskutečně užil. Hned za rohem jsem dal jedné ceckaté černé samici 50 dolarů, ta si mě odvedla do nějakého bytu. Lehla si na postel jen ve spodním prádle a já si užíval na kypré černošce. Jako odměnu mě nakonec vykouřila a pěkně to všechno spolykala.

Další dny jsme po pobřeží přejeli do Mississippi státu a potom kousek přes Alabamu, a to už jsme byli na hranicích státu Florida. Už jsme měli posledních sedm dní do konce našeho výletu. Holky i my už jsme byli takoví pokleslejší. Děsně rychle to celé uteklo. Navrhl jsem, že budeme tyto poslední dny na Floridě prozkoumávat nejlepší pláže, a že jich tam mají. Navštívili jsme Caladesi Island State Park, Clearwater Beach, Bowmanova pláž a další neskutečně krásné pláže.

Poslední den se nám holky rozbrečely na rameni, a že by chtěly jet znovu výlet, stejnou nebo i jinou cestou. Že to pro ně byl neskutečně silný zážitek. No, pro nás taky. Holkám jsme dali nějaké peníze z výhry, každá dostala 3000 USD a večer si na rozloučenou spolu ještě všichni v obytňáčku zašpásovali. Další den jsme vrátili karavan a se slzami odletěli do Čech.

Na Saru a Julii máme telefonní kontakt a není vyloučeno, že příští rok pojedeme zas. No a třeba zase vyhrajeme v kasinu a budeme mít dvouměsíční dovolenou zdarma.

Ještě se Vás na závěr zeptám: „Líbí se Vám moje erotické povídky?

A už jste někdy navštívili AMERICAN SEX CAMS webstránky“?

Na shledanou, čtenáři mých erotických povídek. Rsk.